Novi Sad
26.02.2014.
11:53 > 11:53
U poslednjih nekoliko dana, kontrole na pojedinim linijama gradskog prevoza znatno su učestalije, primetili su oni koji se redovno voze gradskim autobusima.
  • Nikola

    28.02.2014 15:00
    Novi Sad i bicikl
    Lepo je koristi bicikl umesto gradskog prevoza kada živite u centru, na Grbavici, Limanu, Detelinari... ali zamislite da živite na Klisi, Adicama, Sajlovu, u Sremskoj Kamenici, Petrovaradinu, Kaću...

    Dok pređem Temerinski ili Klisanski most, nagutam se toliko prašine i izduvnih gasova (automobila, kamiona, šlepera, autobusa,...) da ispadne zdravije koristiti autobus.

    A drugi veliki problem je otići u prodavnicu, poštu ili banku, a da vam ne ukradu bicikl.
  • 27.02.2014 17:01
    Решење - купите бајс ,уштедите новац и поправите своје здравље...
  • 26.02.2014 22:51
    ...
    Na Bulevaru M.Pupina, u 4-ku uskacu van stanice, u sred trake dvojica kontrolora. Obojica skupa imaju 30 godina

    Xexexe ove Sneze bot-use. Pa za 4 godine nisam video ni jednu kontrolu, a u zadnja 2 meseca 15 komaTa

    Jel ima neko neku informaciju, kakva je pravna osnova doplatnih karata (cuj doplatnih), dal se stvarno sude za to ljudi?
  • 26.02.2014 19:33
    Rotkvarija @Novosadjaka @Bolji deo grada
    hahaha ljudi stvarno ste glupi ja nisam ni napisao da se vozam busom, samo sam napisao da nisam motivisan da kupim karte...
  • Nikola

    26.02.2014 18:48
    @Anonimus - Bolji deo grada
    Ne znam da li živimo u istom gradu, ali evo nekih činjenica:

    * JGSP ima samo 14% klimatizovanih vozila, od toga 0 zglobnih,
    * prosečna starost vozila je 12 godina, a prosečna starost zglobnih vozila 16 godina,
    * od 2008. do 2014. kupljeno je 26 solo, 5 minibuseva i nijedan (NULA) zglobni.

    Dakle, u najboljem slučaju može se desiti da na jedoj gradskoj liniji voze 2 klimatizovana autobusa (poređenja radi na linijama 1, 3 i 9 u špicu saobraća devet vozila, a na linijama 2 i 5 sedam vozila). Uglavnom se dešava da na gradskim linijama radi najviše jedan klimatozvani autobus (polasci označeni zelenom bojom u redu vožnje). Na linijama 4, 7 i 8 uopšte nema klimatozovanih autobusa jer saobraćaju zglobni autobusa, ali putnici na ovim linijama imaju čast da se u špicu (a često i van špica) voze u autobusima starim 33 godine (to su autobusi čiji garažni brojevi počinju sa 5). Ovi muzejski primerci često voze i na prigradskim linijama pa se nemojte iznenaditi ako se u ovim vozilima budete truckali 45 minuta do Begeča ili Kovilja.

    Broj stanovnika Novog Sada se u prethodnih 10 godina povećao za 20%, a novih linija nema. Linije 12, 14 i 18 su nastale podelom postojećih linija 1 i 5 tako da to nisu nove linije. Stajališta na Bulevaru Evrope su već godinama prazna, nema linije br. 13 jer direktor JGSP-a kaže kako nema interesovanja za tu liniju (!!!). Slično je i sa delom Somborskog bulevara, ne postoji linija koja direktno povezuje Bul. cara Lazara i Sombroski bulevar. Da biste sa Klise stigli na Detelinaru, morate prvo da idete do centra i potrošite 40 minuta, umesto 15, koliko bi trebalo direktno linijom kroz Partizansku. Ovakih primera ima još.

    O sistemu naplate karata, gužvama, redu vožnje bolje i da ne pišem.

    Tužno je što gradski prevoz osmišljava neko ko ga ne koristi, već na posao dolazi automobilom.
  • mmk

    26.02.2014 17:46
    @"Petica"
    U potpunosti se slažem sa komentarom za liniju broj 5. Redovna je pojava da ne uspeju svi putnici da uđu u autobus, a kad pogledate red vožnje onda vam može biti jasno i zašto. Čemu onda brojanja putnika i saobraćajni inženjeri u preduzeću? Pa neka košta koliko košta - ali, ili da se vozimo kao sav normalan svet ili neka sklone sve autobuse, pa ćemo voziti bicikla i ići peške.
  • Nikola

    26.02.2014 17:41
    „Petica“ (2)
    JGSP izgleda čita komentare na 021. Kontrola počela da kruži na liniji br. 5 od centra do Najlona.

    Pošto čitaju, iskoristio bih priliku da im se obratim:

    Najlepše vas molim da za dva dana (u petak) ubacite zglobna vozila na liniju br. 5 zbog Najlon pijace i da voze sve do kraja popodnevnog špica (16 sati) da se ne bi ponavljaje scene koje se već 2 - 3 godine ponavljaju skoro svakog petka. Dakle, ne svako drugo ili treće vozilo, već svako da bude zglobno. Hvala unapred.
  • Lala

    26.02.2014 17:31
    Oslabile finansije u GSP-u,naravno kad ih ima i previse na 1 radnika 3 sefa i jos 3 pomocnika...Treba isplatiti svima plate,zato ajmo kontrolori naplacujte na licu mesta
  • 26.02.2014 15:09
    Bolji deo grada
    Samo neko ko je krajnje neobjektivan može da tvrdi da su kontrolori u NS bahati i neobrazovani. Za posao koji rade dovoljno su obrazovani, a bahati nisu.Većina autobusa ima klima uređaje, njihov kvalitet je i iznad maogućnosti grada, tako da je gradski saobraćaj bolji deo grada Novog Sada. Nije jasno kako neko treba da bude motivisan da bi platio kartu za vožnju u autobusu. Ko nije motivisan treba da ide peške ili biciklom, svojim automobilom, taksijem, itd, kako je već motivisan.
  • Djura

    26.02.2014 14:55
    manite se GSP-a
    Vozite biciklo, imamo savrsen grad za to, zdravijej je za duh i telo.
  • Nikola

    26.02.2014 14:40
    „Petica“
    Na liniji br. 5 ih ima samo petkom, subotom i nedeljom, ali se često dogodi da zbog gužve ne stignu dalje od vrata. Tako sami sebi čine medveđu uslugu, a kada bi dodali još jedo vozilo, mogli lepo da kontrolišu karte. Ali ne mogu oni to da shvate.
  • 26.02.2014 14:24
    Putnici bez karte
    Skep, uopšte niste u pravu. U Novom Sadu jeste tako, ali u celom svetu se piše, ili plaća na licu mesta, kazna za putnike koje uhvate da nemaju kartu. I to je sasvim normalno i tako treba. Pošto kod nas ima mnogo ljudi koji ne rade, nemaju sredstava da kupe kartu, za njih treba da država obezbedi besplatne karte uz simbolično sopstveno učešće. Inače, u Novom Sadu se kontrolori veoma kulturno i pristojno ponašaju.
  • GSP

    26.02.2014 13:42
    Istinaje
    Nije se povećao broj švercera.A istina je i da je svaki dan sve manje vozila u saobraćaju,a sve više kontrolora.
  • 26.02.2014 13:31
    Novosadjaka
    Ti Rotkvarijo idi brate peske. rdjavom k,.....sve smeta tako i tebi. Peske, em je zdravo, em nesmetas nikom sa tim tvojim komentarima.
  • 26.02.2014 13:03
    Rotkvarija
    vozaci nas vozaju kao krompir
    kontrolori su neobrazovani preko veze i bahati
    bus nema klima uredjaj,
    nisam dovoljno motivisan da placam karte
  • @ Skep

    26.02.2014 12:57
    "Zanimljivo je da baš i ne kažnjavaju, puste ih da izađu iz busa ili ih teraju da kupe redovnu kartu."

    Pa tako se i radi kontrola. Nikom prvo ne naplacuju kaznu nego ti ponude dve solucije. Jedna je da na prvoj stanici izadjes napolje a druga je da kupis kartu i da nastavis da se vozis. Ako neces da napustis vozilo i ako neces da platis kartu tek onda kaznjavaju. Tako je i u svom ostalom normalnom svetu. Nemas kartu letis napolje ili je kupi. Neces da je kupis plati kaznu. Jednog dana ce ti dosaditi da te stalno izbacuju iz autobusa i da te blamiraju pred drugim putnicima pa ces na kraju poceti da placas kartu cim udjes u autobus.
  • 26.02.2014 12:55
    vozač
    Kad padne baba u autobusu objave na sva zvona...
    a šta se dešava kad napadnu vozača? Objavi li ko???
  • 26.02.2014 12:48
    @Lexv
    hahaha Kralju!
  • 26.02.2014 12:46
    hvala
    svercujem se vec 6 god. i mogu reci da volim sve vas vozace,kontrolore hvala vam sto ste mi olaksali zivot.. : )

    P.S. da imam normalnu platu platio bi redovno prevoz ali jbg
  • Sve

    26.02.2014 12:30
    OK
    Ali neke puste,neke ne,dvostruki arsini!
    Koliko samo viska zaposlenih imaju,na platnom spisku,o tome ne govore. Svi s novom i starom promenom vlasti.
  • skep

    26.02.2014 12:25
    U prethodne dve godine sam uz skoro svakodnevnu vožnju autobusom kontrolu sreo 4 puta. A od početka ove godine 5 puta, na raznim linijama. Zanimljivo je da baš i ne kažnjavaju, puste ih da izađu iz busa ili ih teraju da kupe redovnu kartu.
  • 26.02.2014 12:23
    Nije nego
    Pre tri nedelje su kontrolisali na 4 i 11 u oba pravca po dva kontrasa
  • GSP

    26.02.2014 12:22
    Mogli bi i da pišete kako vozači GSP-a, uopšte ne staju uveče na stanice, iako putnici čekaju na njima. Pa kako ne poštuju saobraćajne propise, a često kreću i po 6,7 minuta ranije sa polaznih stanica. Mislim da je bitniji kvalitet gradskog saobraćaja, od toga da li ima više ili manje kontrole.
  • Lexv

    26.02.2014 12:20
    Nisam primetio da je pojacana kontrola. I dalje se uspesno svercujem :). Treba samo izbegavati cetvorku i to posebno od Futoske do Z. stanice jer vec 20 godina to je omiljeno mesto gde ulazi kontrola.
  • 26.02.2014 12:16
    Svercer
    pozdrav za sve kontrolore

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna